kvar i nått jag lämnat för länge sen

har mått dåligt hela dagen och stannat hemma från skolan,
jag blev utråkad och tog moppen till eslöv och handlade nudlar, mintte, choklad & chips (yy sen lite godis till linn med.
sen har jag nästan bara legat vid tv hela dagen,
nu har jag precis kommit ur duschen och bytat om till mjukisdress och gjort lite mintte och sitter i sängen med ljus och lyssnar på melissa horn,  mysigt.
jag ska till skolan imorgon har jag bestämt, men det blir nog inget tidigt tåg för min del .
nu har min film blivit klar, the alphabet killer, tips från louise så ska snart sätta på den och sen somna tidigt idag (:

jag saknar sommarlovet när det bara var vi varje dag <3


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

SOMMARLOOOOOOOOOOOV SOLEN LYSER SKÖNT!

i miss it to! <3

2009-11-11 @ 22:23:08
URL: http://assoesanna.blogg.se/
Postat av: sannaa

sv' jag saknaar daii m, typ övermkt! <3

men du flyttar din fjant. :'|

2009-11-13 @ 07:44:12
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0