knappt vaken på en sån regnig dag

kom försent första skoldagen efter lovet, GREAT!
men moppe fan startade ju fan inte, cp.   jag vill inte köra moppe på morgonen, fett kallt! men annars kommer jag inte till skolan .
skolan idag var inte så farlig, blev en engelsklektion och sen helklass i street, kulkul .
mest flippat med emma hela dagen,
efter skolan så drog man till h&m och gina m emma innan man tog tåget halv fem. fick med mig en fin väska hem. bild längre ner.
har varit hemma sen halv sex och bara legat i soffan, inte pallat resa mig så inga bilder från lovet idag heller, fett kasst.
sen är mobilladdaren hos josse vilket är fett kasst men jag får den imorgon om mamma kommer ihåg att väcka mig.
men min mamma var lite snäll idag och beställde en jacka och en till mjukisdress till mig så jag får det om typ tio dagar (aa   bilder längre ner.

imorgon är en sån fett lång dag med matte och historia och sånt skit, vem orkar? ingen .
jag är så slut nu och klockan är waaay to much .


pus ciao

(klicka på bilderna för större)

väskan från idag (aaa

mjukisdress som beställdes idag, kommer om tio dagar (aa


ny jacka som beställdes, tio dagar :d




Kommentarer
Postat av: sannaaa

sv' jag får ångest när jag stoppar ngt i min mage... så du vet. <3

2009-11-03 @ 07:53:25
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0