i promise that it will get better, get better

jag har varit på "dansföreställning" idag, om det var dans går ju att diskutera, men nästan hela min dag gick åt i helsingborg,
nu har jag varit hemma ett tag och tittat på slutet av one three hill (LOVE) och gossip girl. ganska skönt att slappna av lite,
men nu måste jag städa rummet igen -.-
känns som om jag städar rummet alltid, ändå är det alltid stökigt, smått irriterande *hm*
sen berättade mamma att mina grejjer hade kommit men hon hade inte ens fått för sig att hämta ut det -.-
men vi kanske ska göra det imorgon bitti, klockan sju isf ;o
ush, måste upp ännu tidigare då.
ska ta åtta tåget imorgon ist för nio för jag ska sprutan, vill inte, kommer dö :(
och sen så vill jag fika och köpa present till hansen *hm*
men pank for now -.-



knarklåt yez



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0