i love her becuse she moves her own way



denna måndagen har faktiskt vara bra som omväxling, fast först försov man sig dumt nog *hm*
sen har skolan varit som vanligt, efter skolan drog man vidare till lund och cheescake hoppade på i torp.
sen drog vi och åt lite eftersom sötnosen inte hade ätit. efter det drog vi vidare och solade 20 minuter var,
varmt men lagom mysigt, sedan drog vi vidare till EH där vi fikade och hade superkul,  har skrattat så super mycket hela dagen och haft hur roligt som helst, vi tog tåget hem tjugo i åtta och sen skjildes vi åt i torp :(
sen hade hon tydligen super kul på bussen hem verkade som xD
sen körde man hem och tog en dusch eftersom man inte är speciellt fresh efter solningen,
sen har man legat och segat i sängen hela kvällen men nu kan jag inte somna,
vilket suger balle för det är tradigt att ligga vaken,
kollar på "tio orsaker att hata dig"   sjukt bra film *Hm*

imorgon så har vi matte på morgonen, vilket suger menmen, jag står nog ut.
sen så har vi historia med, vilket är förjävligt, menmen.
sedan ska vi bowla på idrotten vilket nog kan bli kul ävan fast jag suger satan på det.
sedan så ska jag möta arvid i helsingborg och sen ska vi umgås resten av kvällen .
blir nog trevligt (:

TACK SOM FAN FÖR DAGEN ÄLSKLING! SUPERKUL! ÄLSKAR DIG SUPERMYCKET! <3



pus ciao


 


Kommentarer
Postat av: kakis

ååååååhh älskar dig suuuuuper (LLLL)

2009-11-23 @ 23:21:51
URL: http://kaamunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0