här finns så mycket vackert som jag inte kan se.

igår var jag ju på lagom konstigt humör
men sedan gick det över lite smått och jag pallade mig hem till cheescake och sedan kom även louise dit :)
vi handlade supergod kebabpizza, famije (aaa
sen har vi pysslat lite med julkort, men dom tyckte inte jag var rolig att pyssla med :(
sen har vi bara flippar och tittat på film och liknade.
hela dagen har vi segat.

sen nån gång efter två kom mamma och jonas och hämtade mig så åkte vi till väla och sen vidare till bauhaus och sen till maxi.   har hittat ett par skor som kanske blir inköpta i veckan . om jag kan övertala pappa att paya hälften.
nu ikväll ska jag äta wok och sedan blir det bara ligga sängen ,
ska se om jag hittar på jag kan ladda ner one three hill och gossip girl eftersom tv:n alltid är upptagen av irriterande barn -.-

imorgon blir det skolan, halv nio bussen så det är inte jätte farligt, men sen har vi natur på morgonen, och grupparbete, *hm* vi är ju inte direkt överrens i gruppen -.-
super irriterande,  men jag tror att vi har street och sånt trevligt och slutar ju redan tre vilket är skönt,
efter skolan blir det lund med louisarna och sola och fika,  men det blir nog en sväng till bk med som vanligt .

jag behöver verkligen skaffa ett jobb eller super rika päron, eller kanske vinna på lotto?.
jag är verkligen i behov av pengar .

nu blir jag trött.

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0