här finns ingeting att göra, jag har sovit hela dan

idag är jag hemma från skolan, fy för vad kass jag har mått hela dagen, inte att jag mår speciellt mycket bättre nu.
jag har bara varit vaken i nån timme och försökte äte något me nu mår jag så illa igen.
jag ska snart sova igen och hoppas på att få bukt med den här huvudvärken,
ingen av mina bejbs mår bra idag, louise, ostkakan och sanna, alla är hemma. krya älsklingar!
ledsen är jag för att missade den dans grejjen va skulle på idag med klassen, men jag fick höra av caroline att det var tydligen 14 st som fattades idag från klassen,  men förhoppningsvis kommer jag må bättre snart och kan se föreställningen på fredag med emma (:

På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig
Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Jag drar mig sakta undan och solen följer med
Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det
Har du en famn för mig

Melissa horn - har du en famn för mig helt underbar!


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0