du ser inte men hör hur jag frågar ; vem är jag ikväll?

alså, jag kom hem vid halv fem och såg att mamma har typ tömt mitt rum,  hon är bannad här ifrån.
jag har segat satan hela dagen, spelat mycket gh band grejj.
sen imorgon kommer emma, felle, michelle och stephanie till mig och vi ska bada och titta på film och sånt mysigt hela dagen eftersom vi är lediga,  det är 27 grader i poolen (aaa            skönt (yy'
har tittat på film med mamma och jonas nu, the alphabet killer,  den är sjukt bra alså *hm*

jag ska upp 11 imorgon så ska typ försöka sova nu för jag har hon i huvuet och pillerna är slut här hemma.
antagligen så ska jag och erica beställa biljetter till melissa horn imorgon, blir det så, så kommer jag hoppa flera timmar av glädje,  ( i huvud alså, alla vet ätt jag är för lat i praktiken )


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0