cake cake cake cake cake cake cake cake cake

wiho, sovit hos muddcake inatt, under kvällen så var cheescake här,  saknade tjajor alså .
nu när jag och sanna ätit frulle och tittat på film så har cheescaken kommit tillbaka och vi ligger och segar i sängen (yy
min mamma är så som vanligt och jag måste ta halv fyra bussen hem .
då måste jag städa satan,  ORKAR INTE!
ledig imorgon och vi får väll se om folk kommer hem till mig .
jag är trött och vill absålut inte hem .
nu ska jag njuta av mina cake's sällskap innan jag måste vara ifrån dom så länge :(


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

heter jag muddcake? :d

MYSIT!

men du ändå milkshakearN

ILY! §

2009-11-15 @ 21:17:02
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0