baby, sleep tight

idag tog man spruta på morgonen, ont i armen -.-
sen har skoldagen varit seg som vanligt men dansen var inställd så slutade redan klockan tjugo i två.
sen fick man gå hem i regnet från bussen för man inte tog moppen imorse,
om det inte hade varit så kallt och mörkt när jag kom hem från skolan så hade jag nog gått alltid,  tar väll en tjugo minuter, inte så farligt. rätt skönt.
sen har jag legat och halv sovit på soffan tills nu typ .
jag har även fått jackan och den blå mjukisdressen ;d  fett happy blir man då .

nu mår jag dock piss, mitt huvud dödar mig och jag fryser ihjäl fast jaag har hur mycket som helst på mig,
det blir sängen nu för mig, fast klockan bara är åtta,
godnatt


GRATTIS TILL SANNA OCH PONTUS SOM HAR EN MÅNAD IDAG :D


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaaa

hihihihi, tack hjärtat! ;$$$ <3333333

2009-11-09 @ 20:41:40
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0