and i am awake on this rainy day

jag har inte varit vid datorn så det har ej blivit nått bloggande .
menmen, det är lov och jag har annat för mig .
men sanna tycker jag är lite kass ;)

lovet har varit hur bra som helst, men hade behövt en vecka till så jag kanske hade hunnit sova nån timme.
fest i fredags och sov sedan hos arvid, sen dagen efter blev det mycket xbox och segade innan jag åkte hem en snabbt runda för att dra vidare till kågeröd,
där fick man träffa louise, josse, jacki och kakan m fl  trevligt!
vi lekte i idrottshallen till typ kvart i två inatt, hur trevligt som helst,
blev lite fotbollstittande, lite basket, lite dansande, dektektiv&mördare och sen lite "jag har aldrig"
trevligt trevligt,
sen drog jag, josse, jacki och louise hem till josse och tittade på bratz tills vi somnade

idag har jag och josse mest legat och segat till sanna kom och vi drog ut en sväng och träffade kakan,
sen följde jag med kakan hem för att leta pengar sen drog vi ner och mötte sanna och josse igen och krängde lite pizza (aaa
sen kom louise oxå ut och vi satt och snackade med marcus och micke ett tag innan jag och sanna gick hem till henne och de andra gick hem till sig,   hemma hos sanna så fick vi lite damp och blev hur flippiga som helst innan min bror kom och hämtade mig.  jag skulle ha duschat nu och jag är så otroligt trött så nu ska jag sova sen upp fett tidigt imorgon och duscha då ist.
verkligen inte pepp alls på skolan,
fast vi har ju helklass street sista lektionen, ganska trevligt!
sjukt länge sen jag dansade och har helt glömt koregrafierna, menmen, det löser sig kanske.
nu blev det mycket text,
avslutar me d att säga att jag ska leta upp sladden till mobilen imorgon och då kommer massor av fina bilder,

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0