åh långa nätter

dagen har varit kanon, varit ledig ju. *
sov till tio sen va man uppe och nörda lite med band hero (aa
sen fixade jag mig lite och åkte till torp och mötte emma :)
sen drog vi hem och nörda satan till stephanie och felle kom och vi lagade mat.
sen badade vi lite innan vi satte på en film och segade lite innan dom skulle hem vid halv åtta :(
efter det har jag mest bara legat och nu har jag beställt biljetter till melissa horn, överlycklig! :d
nu ska jag gå och hitta nått att ha på mig imorgon och sen blir det sova för min del .
nio tåget imorgon ,  och sen matte första lektionen,  orkar -.-


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

sv' hihi, naj. men tack :) <33

2009-11-17 @ 21:33:58
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0