one three hill + nyklipptojämnlugg + gudiscolalight

igår så åkte pappa och jag till lund och hämta upp frida så drog vi till nova och shoppade litta.
jag köpte fundation, tröjja och tights (yy'
sen följde frida med till kg så chillade runder och träffade lite fulk .
sen dropade vi in en tag på märtas fest men den var lite urkontrol så vi drog igen .
tydligt om polisen och sånt senare på kvällen och mycket frörstördes, stackars märta var hemskt att se.

sen idag sov vi lite längre, gick upp och käkade och gjorde ve oss och sånt,
drog ut och tog det lungt i det fina vädret, svängde oxå hem till sanna och hämtade fridas mobil innan pappa skjutades oss till torp,
då drog vi till krilles och handlade lite, sen fick man följa frida till tåget och nu har man precis tittat på one tree hill och nu började gossip girl .
jag älskar one tree hill ska ni veta!
nu ska jag konsentrera mig på gossip girl för det är ju med mega brao !


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0