no overwhelming peace




When you're dreaming with a broken heart The giving up is the hardest part She takes you in with her crying eyes Then all at once you have to say goodbye Wondering, could you stay my love? Will you wake up by my side?



ångesten är stor och jag ligger ner.
ingeting händer alls.
musiken finns i bakrunden. john mayer .
känns som jag tynar bort lite.
jag dör lite smått inombords när jag tänker på min käravän som är inlåst
varför vågar jag inte hälsa på henne?
är jag rädd för vad jag ska se ?
jag vet inte
när jag kramade henne så stan kände jag sån extrem saknad.
hon såg så vacker ut när hon kom gående där.
att lämna dig igen var så hemskt.


så trött och sliten, måste plugga, orkar inte. åh .

pus ciao



Kommentarer
Postat av: anna

älskade finaste sötaste åsa!!

va händer?? snälla talk 2 me!! du vet att jag finns här för dig dag o natt!!

älskar dig massor sötaste!!

pussar o kramar<3

2009-05-13 @ 12:30:47
URL: http://minvagtillettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0