marry me juliette ?




första bilden är från igår, fin outfit i think and my nya tröja is just SO NICE.
andra bilden är från idag, jag ser verkligen inte ut som jag brukar/borde/vill göra.
men jag orkar inte ha på nått annat, så folk får stå ut.
jag hade jätta mysigt med frida igår i malmö, tog en fika på wayens och sen drog vi och käkade på chinabox.
när vi satt och åt så kom en jätte jätte obehaglig fyllegubba och började snacka med oss helt länge.
sen lurade vi bort honom och sprang där i från.
sen började det regna lagom jätte mycket och då gömde vi oss i tunnlen vid royal,  så kommer hem jätta läskigt fyllagubbe till .  snacka om obehagligt,
sen kom lite dagisbarn (15årgautläningar) och störde lite.
sen tog vi tha buss hem vid kvart över nio, hemma vid tio och åt lite och lyssande på musik och gjorde tuttdancen o s v.
hur mysigt som helst, somnade lagom tidigt och vaknade lagom sent med,
gjorde "pankakor" till frulle imorse och tog det lungt halva dagen sen blev det buss och tåg för mig hem ,
sen blev det packa och lite sånt och dra till pappan,
nu har man varit hos pappan i en timme väll och bara lyssnat på musik och tagit det lungt.
ska äta snart sen ska man träffa underbaraSanna, och antagligen fler folk <3



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0