make a wish baby .

jag saknar alla mina vänner enormt!
och gud vad jag saknar Jennie!
jag vill fika m Frida
jag vill chilla i sannas soffa och vid hennes fläckt,
jag vill ta det lungt med mina kgbabys
jag vill festa med min kgbabys
jag vill att min mamma ska sluta läsa min blogg så jag kan ha något privatliv.
jag vill mycket.


jag vill dock inte dö.
jag känne rmig döende
jag var hos läkaren idag och han sa att det inte var något fysiskt fel på mig och antydde väldigt starkt att det var något pyskiskt fel på mig ,  vadå psyiskthosta eller vad?
irriterad blir man .

jag är så hungri och känner mig så tom ,
men jag kan ickke äta för jag kräker bara upp det igen ,
innan hade jag bara hosta, nu har man migrän, man kräker, kallsvettas, man fortsätter att hosta,
men ser suddigt och blir yr,
jag blir ju aldrig sjuk 
vad har hänt?
gud vad jag mår dåligt,
följde med till jonas för första gången på flera månader idag,  tittade på twilight
kom hem vid kvart i 1, nu är klockan tio över ett och jag ska gå och lägga mig,
jag har bara ett problem ,  ligger jag ner kan jag ickke andas,
gud vad jag klagar,
men gud vad allt ska bli cp på en gång .


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0