just ddddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaance

lördagen var ju hur kul som helst,
gick upp tidigt och åkte till väla, köpte hörlurar till mobilen och ett rött linne.
sen hem och fixa och sånt,  sen ut och träffa bästalouise och chilla lite och sånt, hem till henne en stund,
sen ut igen och sen hem och käka och sen drar man vidare till angelica, där träffade man lite folk och det mesta blev askalas och man hade skitkul,  sov där senare och sen fick man gå upp mega tidigt idag och gå hem och byta om för att senare åka till stenestad
där så hoppade man in i bilen med sara o co och åkte till klippan ,  sara hade dansuppvising och det var så grymt, jag grät typ varje gång hon dansade,  hon var så sjukt bra!  shiet asså ja..
sen så åkte man hem, har mest tagit det lungt på soffan ,   så sjukligt trött,  helt utmattad,  hostar som fan igen -.-
om mamma känner sig snäll blir det färga håret idag,

fucking skolhelvete imorgon!
jag pallar verkligen verkligen verkligen inte,  jag har så mycket att göra så det är sjukt, och inga cigg heller,  jag kommer stressa sönder, åhh..   fuck thi s.
fuck this,  god natt.


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0