john mayer mansontröjja rufsigtlockigtrött hår cigg & cola light

vaknade imorse och mådde skitskitskit,
så jag gick upp och drog på mig mjukisbyxor och stortröjja och gick och la mig igen ,
sen vid halv-kvart i 9 så fick mamma damp och skickade mig till skolan ,
så jag gick upp och gick till tåget.
kom senare på att jag kanske skulle ha gjort ve mig eller iaf kollat mig i speglen ,
men skit samma,
sen kom till skolan vid tio tiden ,
hade tråkigt som vanligt,  men alltid kul och träffa alla .
sen sluta två och hemma tre.
fixade nudlar och kollade på tv till halv sex.
sen satte man på lite john mayer och snackade lite med folk på msn .
sen satte man sig ute i stormen och lyssnade på john mayer med lite cola och ciggiz .
sen nu har man tagit sig in på rummet som jag måste storstäda för det kommer folk och ska kolla på huset imorgon -.-
men först ska jag läsa färdigt mammas tonårsparlören, vilket är en bok och tonåringar och sprit -.-

sen efter rummet är färdigt ska jag göra mer nudlar och bädda ner mig och titta på nån film tror jag, kanske wild child, var ett tag sen jag såg den .
sen blir det sova för jag är så extremt trött.
jag vill ha helg och träffa mina bejbus.
slänger in en random osminkad sunkigt bild med ;)



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0