its a lovestory så baby just say YES





gårdagen var mycket pluggande i skolan och sen vidare hem och sen till entré, som verkligen var en besikelse
jag köpte kläning till kusinstudent och avslutningen ( bilden m rutigt )  jag är inte så pepp på den, men det duger.
jag köpte även hårfärg(röd) 2 t tröjjor och ett par shorts.
sen åkte man vidare till kg och sov på louise altan, vilket var absålut svinkallt, gick in och somnade på golvet vid 4 imorse.
sen ta bussen hem idag vid halv 2.
ducha och ringa frida och fråga om vi ska fika,
nu är man snart ve gjort, ska bara sminka mig, sen blir det malmö och fikning och sen hem och sova hos frida.
jag dissade arvid idag och mår rätt dåligt över det :(
men jag behöver verkligen träffa Frida känner jag så .
jag måste skynda mig nu .
komentera kläningen ,
komentera min chubbby@bdb med


pusciao


Kommentarer
Postat av: anna

supersöt klänning!! precis som tjejen som har den!<3

2009-05-22 @ 15:47:17
URL: http://minvagtillettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0