ecspresso house sahara hotnights grillning filmkväll lemonadfrida

asså igår var ju jävla ballt,
tog 4 tåget till lund och träffade frida och emma,  sen nån timme senare drog emma hem så kom gustav och fredde dåva.
ruligt ruligt, tog det lungt i stadsparken och sånt,
sen drog vi ochj köpte engångsgrill, köttbullar, läsk och marchsmellows
och sen kom marcus oxå :)

sen satt vi i stadsparken och kökade snackade, frida lärde sig åka longboard, redigt duktigt :)
sen tog jag och frida bussen hem till henne, där blev det nudlar, film och chill till halvfem i morse.

vaknade vid 12 idag, upp åt och gjorde ve oss och drog oss vidare till und,
där blev det fika och sånt,
sen hemma vid åtta och sitter här under täcket och dricker te och tittar på nån film på trean och hostar upp min lugnor.
jag är såååå trött
och jag är verklige ickke pepp på skolan imorgon
vill bara döö
eller nej kanske inte så extremt
men jag vill ta med mig frida och flytta till göteborg och frida och kedjeröka med musik hela dagarna.
men flytta hemmifrån,  få ett jobb på ett litet mysigt cafe,  bo i en liten billig lägenhet och bara bo långt bort,  ha ett eget liv lixom,

nu ska jag rosta nån macka och bäddad ner mig ner i soffan lite till och dö lite smått.



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0