du kan få mig hur lätt som helst.




jag hatar min hosta väldigt mycket, mina lungor gör så ont
jag hatar att jag inte kunde leka med Jenniedarling idag,  jag saknar henne så mycket, gudja.
jag hatar att jag är så sjukt mycket att göra i skolan .
to do list;
läsa ut engelsk boken och skriva bookreport-till torsdag
läsa svenska boken och skriva bokredovisning
skriva en novell.
göra steg 18, 19 & 20 i matte minst.
göra bilden,-sy en väska i lappteknik.
göra musiken-skriva en låt
se till att få godkänt i allt,

känns som jag har en del att göra på två veckor.
gud vad stressad jag är, men jag orkar inte.
jag vill bara ha bra betyg och sommarlov nu.
jag vill kunna dansa utan att få andnöd
gud vad jag vill dansa.
jag hoppas att jag kan dansa i sommar med sara.
men det var tydligen inte många veckor vilket var lite jobbigt,
jag vill ha ett jobb så jag kan tjäna pengar,
jag kan ju hjälpa mamma med smyckena, tjänar 50 kt/h tar oftats knappt en timme dock .
jag vill ha mitt barnbidrag i handen alltid,  hela bidraget.
jag vill ha dreads så badly och sen septum, labret och tungan till det asså <3
det vore så fina,  och tro det eller ej vill jag fkt köpa ett par jeans,
jag måste köpa ny bikini med, blir nog en leo färgad förhoppningsvis.

nu ska jag se om jag kan läsa min bok utan att bli helt död.
klockan är kvart i sju och jag har fortfarande ej stigit upp.
jag är så trött i kroppen ,
men jag har spotify och rött hår så allting suger inte.
och jag hoppas på att jag inte får sån karens nu hela veckan för då kan jag ickke träffa nån på mega länge :(



Grattis heidi på 16års dagen:)<3



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0