cant u how im begging on my knees

gårdagen var askalas&kanonkul!  trots en del saker..

vaknade tidigt, drog hem till louise så la vi och sega lite,
sen ut och träffade lite folk , men alla kände sig rätt osociala idag,
sen var jag hemma vid fyra och då kom älskade johanna till mig,
jag har saknat henne så mycket men ja, jag somnade nästan på soffan och det blev rätt så segt,
sen drog hon vid halv 8 .
sen nu ska jag borsta tänderna och sätta på dirty dancing och somna lite skönt,
gud vad trött ja är.


jag vill ha pengar,  men lixom alla är så panka och det suger,
jag vill ha ett jobb men det är inte så lätt ju  .
gud vad jag behöver pengar .
gud vad jag vill bli frisk ,
jag vill fika med frida, det vore mycigt.
bea är i turkland så hon kommer inte vara i skolan på hela veckan ,
jag måste bli färdigt med bilden, so & musiken denna vecka, soN innan tisdag,   och ofta jag bara kan skriva en låt bara sådär,    jag måste hitta tyger med så jag kan fixa bilden/slöjden.  så tråkigt,  jag vill ha lov.
jag vill ha fest, jag vill ha pengar,
söndagar är sämst!
gud vad jag klagar, men ja.
ush vad jag inte orkar just nu .

ush
...


pus ciao

Kommentarer
Postat av: Fridis

jag villf ika med dig också!!! Och jag tycker vi tar den fikan på waynes felstavn i malmö also .. gud vad jag saknarej hunnybun<3 PUSSSS på dig!

2009-05-18 @ 11:34:23
URL: http://lemonadarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0