Burn up in your atmosphere



dagen har varit lite ner och upp.
morgonen var iccke så bra, men efter lunch så träffade vi elin och satt ute och sånt ett tag så blev dagen lite bättre.
sen efter skolan så tog man bussen till malmö och träffade Frida, då blev ju dagen klart mycket bättre va.
gud vad man hade saknat henne alsu .
vi drog och fikade såklart,  mellan typ halv tre till typ halv sju (aaaa'
sen tittade man lite på Monki , gina och H&M, även en runda på åhlens.
sen drog man och handlade chinabox, eller så gjorde vi det först hm . kommer ej ihåg xD
sen chillade vi på stortorget, fyfan vad vi har skrattat alsu (:
och på stortorget hittade jag då timbuktu på marken, vilket var ju lite kul,
så då vi vi fram mascaran och ritade ett failat hjärta brevid (aaaa'
sen så tog man tåget vid tjugo över nio, hemma vid tio och chillade vi datorn ,
duschat och lyssnat på musik och planerat helgen lite.
förhoppningsvis blir helgen bra :)
måste bara skaffa lite mer pengar.
nu ska jag nog sätta på min fina "godnatt" spellista på spotify och försöka sova, men jag har drukit väldigt mycket kafffe och cola så jag har lite problem med att sova xD


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0