As high as the moon so high were my spirits

kindly unspoken you show your emotion and silence speaks louder than words It’s lucky I’m clever cause if I didn’t know  better I’d believe only that which I’d heard .        



tisdag tissagg tidaahhh tiiiiiiiiiiiiiiiiisadddddag  ttttttisdag

jag är väldigt väldigt trött.
jag kom försent till skolan idag, så jag fick utegångsförbud
varför skulle jag tappa bort mitt älskade busskort som tar mig överallt med vilje?
jag tycker inte om utegångsförbud.
idag i skolan har jag mest chillat m michelle.
satt även i tysta rummet med helena och fick hjälp med svenskan ,  jag kommer alltid undrar varför man har så många olika satsdelar och varför ska men lära sig det?
sen så fick jag en väldigt hårt och lång kram av läraren för han var tydligen stolt för jag fick G på matte np.
jag blev väldigt glad .

sen var man hemma och hjälpe mamma med smykena, förhoppningsvis får jag lite pengar för det.     
sen har det blivit lasange och mega mensverk vid tvN
ska duscha snart och sen blir det ju ugly betty och desperate .

jag måste oxå göra min SO grej kom jag på precis.
men det kan inte ta så långt tid.
imorgon är det onsdag och sista skoldagen denna vecka.
jag har så mycket att göra men jag hinner inte.
snart är det göteborg med klassen oxå .
jag undrar hur kul det kommer bli eftersom båda mamma och jonas ska med.

jag behöver pengar,  jag ska sälja en massa på tradera så kanske jag kan få ihop lite pengar.
men jag behöver ett jobb.

efter min dusch ska jag nog göra lite te,  det vore gott.
jag är väldigt fikasugen
jag saknar alla mina vänner <3
jag vill på fest!
jag vill shopppppaaaaaaaaaaaaa (yyyyyyyyy'' 



pus ciao



        






Kommentarer
Postat av: Fridis

MER FIKA ÅT FOLKET, dvs Frida och Åsa (: och vi borde ha minst 100.000 kr på oss varje gång vi fikar ._. ÅH JAG SAKNAR DIIIIIII<33

2009-05-19 @ 21:28:29
URL: http://lemonadarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0