and i dont wanna feel this pain anymore



dagen i skolan var fett seg, extremt guja.
sen åkte man hem vid 1 och sen drog man och lekte m sanna i kg .
blev typ chilla vid tvN, bära 16kg påsar m pellets,  sitta ute och snacka i blåsten, bleka hennes hår, käka pizza m natta, träffa lite folk på skolan och sen bussen hem,  ligga lite i soffan och fjäska ihop lite pengar från mamma,
och nu ska jag igentligen ringa hampus för det har jag lovat honom, men jag kan ickke hålla mig vaken längre så det får bli sova nu, får snaccka imorgon .
alla ber till gud att min helg blir lyckad.

btw, bilden är skolkläderna vi fick idag,
första bilden är framsidan på tröjjan och baksidan på byxorna och sen är det ryggen på tröjjan ,
extremt sköna kläder kan man säga assu !


gudnej
pusciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0