allting går bakåt som i bakis och bob marley .

valborg;
först "sprang" man ks loppet.  5 km 35 min typ .  och jag gick typ bara.
efter det följde jag och michelle med bea hem,  där gjorde vi ve oss och drog oss senare till malmö .
där ixade vi dricka och sen drog vi vidare till lund,
där träffade man först arvid.  sen kom gustav och fredrik oxå .
sen kommer jag ej ihåg så speciellt mycket efter det xD
men jag minns att jag även träffade zizzie på tåget hem :)


1 maj/2maj;
vaknade med fet mensverk så jag trodde jag skulle dö, sen var man ju lagom bakis med,  + att jag hade ont u tummen och sen hade man svullen överläpp och sugmärke på halsen .
sen så städade man lite och tog det bara lungt under dagen ,
sen drog man till kg och där blev det festfestfest,  först ute vid elden,  sen kom nattvandrare -.-'
så då blev det hem till kvistarna och där höll vi på ca 20 pers hela natten typ,  nej det var typ bara fem pers som höll sig ickke deckade efter kl 2 :P
sen hem till sanna och sova där nån timme och sen upp och käka lite och sen bussen hem

har precis duchat oh ska fixa mig lite och sen drar jag och träffar frida i lund och sen ska jag sov ahos henne :D
saknar henne asmycket ;o

ha det jävligt lemonadigt .

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0