i dont wanna feel the pain and i dont what another day

dagen har varit segish .
i stort sätt bara sovit till klockan blev halv fem kvart i fem för då kom johannaälsklingen.
då handla vi chip&dip, choklad, cola och pizza och satte på en film och la i min säng och åt i två timmar,
sen gick vi ut en liten runda och träffade linus. trevligt
sen hem igen en liten stund och sen nu har hon åkte hem :(
jag tycker int eom när hon åker hem , det är sämst i världen,
jag har migrän , det gör ont,
jag ska ta tåget klockan sju imorgonbitti och sen har jag idrott på morgonen.
sen ska jag stanna ett tag efter skolan och sen vid kvart över tre ska jag möta Linda vid station så ska vi dansa :)
sen vill jag till mejeriet med frida, men får ju såklart inte.  hinner inte heller men ändå .
jag ska nog titta på en film nu och sen sova för jag har migrän, men först ska jag packa idrottskläder och hitta nått att ha på mig imorgon .

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0