hit me with your best shot

helgen har spenderats i kg hos sanna största delen dåja, mys som fan såklart!<3
kommer till sanna vid halv sex i fredag, drog ut och rökade vpN med folk och stannade ute några timmar , sen blev det för kallt och man drog sig hemmåt och plasera sig i soffan såklart ;)  där somnade jag sen redan klockan tio (a' vaknade igen vid 12 och levde en ca en halv timme sen sov jag igen ,  sen upp tidigt på lördagen,  chilla ute lite på dagen ,  sen blir man hämtad av pappan och så åker an till kusiner i åstorp och chillar där.
sen vid halv tio tiden på kvällen kommer man till sanna igen och så drar man ut och träffar lite folk, sen blir det chill med märta och patrik,  världsklass på patrik må jag säga <3
sen skulle jag och sanna hämta pipan men fick ej gå ut igen ,
sen idag sega men lite på morronen och sånt, sen chillade man ut med märta och natalie dåja,
sen hem och värma sig och titta på lite ryan sheckler, snyggging till tusen <3
jag har även laddat min mobil så den håller väll kanske till tisdag.
nu ska jag göra negerbollssmet och ha på mackan och lite te.
sen blir det mtv ikv för det är det dans programmmer så ja.
men pus på helgen <3


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0