goodbye my almost lover






jag har varit väldigt osocial på bloggen , men jag har inte varit riktigt på humör.
det blev lite bilder från den senaste veckan med :)
men har varit sjukis och sånt,
skolan har varit lagom bra för solen har stått på .
idag på luchen drog jag, bea, ivan och stefan till staden för bea skulle pirca moonroe vilket var skitläskigt ;o sen chillade vi lite, man mår bra när solen står på .
skulle ha träffat arvid idag men han fick förhinder vilket var lite lagom sorligt för han är fett saknad.
sen nu är man hemma och får inte lov att gå ut, så det blir soffan eller jonas 'co kom precis så det blir nog sängen och tråka sönder för dom ska ju sitta här och leka svenssonfamilj, sug dase -.-
det är navy så jag får sluta skriva nu fast dom håller på och låter så mycket -. -


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0