aprilväder

jag är inte så social på bloggen ,  men jag är så trött så jag orkar aldrig skriva.
men dagen har varit lite upp och enr idag.
för missar man provet imorse i skolan :P
sen har man väll chillat med trevlish folk resten av skoldagen som vanligt, inte lika kul utan bea då menmen :)
sen blev det hem och chillade lite där sen packade man och drog sig vidare till kg och gick till konsum med saknade sanna och louise,  sen drgo jag och louise oss hem till mig och käkade lite och och väntade påa tt sanna skulle käkat färdigt hos sin mormor, sen drog man vidare hem till sanna och hade skit kul som alltid,  sen kom även finaste och fettsaknade remporr dit, alltid lika bäst,  sen fick man även besök och söta madde :)
sen så hade man extremt flummig och ruligt med mina fina vänner.
sen drog man ut och så blev det lite drama och lite omogenhet, dock ej från vårarn sida,  men så blev man på lite sämre humör,  så drog vi oss hem till sanna igen , satt där och var allmänt irriterade ett tag,
sen var det dags att gå hem så hade man följa en bit med madde och hade en lite trevlig pratstund med henne.
sen nu är man hemma och är lite smått irriterad fortfarande men ska inta sängposition för jag är trött.

sen imorgon är det ju ekebo och då ska vi ha kulkulkul :)  förhoppningsvis blir det fina bilder som kommer upp här när jag kommer hem till mamma för har ej sladden här.


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0