kiss me if you promise to never lie to me



ursäkte bilden lite, men den beskriver dagen rätt bra.

igår så var vi hos mormor och morfar, och senare på kvällen blev det jonas föräldrar,
sen sov vi hos jonas,
idag så har man varit ensam här hos jonas, det har blivit schtek i solen och svalkat sig i poolen hela dagen,
chill som fan har dagen varit,
fast jag har inte ens blivit lite brun -.-
störrigt som fan .
sen kom jonas hem och lagade mat
och nu ligger jag på golvet och tittar på tv

ska väll hem nångång senare,
sen är det skola imorgn ,
to do list for this week;
läsa två böcker och redovisa dom.
tre matte steg
skriva en novell
sy en väska
skriva en låt
försöka få g i no

gud vad mycket jag har att göra,
mren det löser sig hoppas jag.
 imorgon blir det skola under dagen, sen ska man till malmö och hälsa på hampus, vilket nog blir trevlig om vädret vil.

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0