thinking about you al the time



i willl kill myself alsu .
jag har så mycket att göra, jag är så stressad så det är sjukt.
men jag kan itne läsa två böcker på en kväll och skriva bokredovisingar och skriva en novell till imorgon? + lära mig all matte,   nej det funkar inte..
jag kommer hamla i djup deprition när jag får mina betyg,
men idag fick man iaf g i no och teknik för första gången, vilket känns ju bra.
sen chillade man lite i skolan, men pallade inte och drog till hampus ist.
skit trevligt.  var där då till 8 då jag tog bussen hem .  sorligt.
och sen blev man hämtad i eslöv att jonas och sitter nu i soffan och tar det lungt.
fast jag inte borde,  ska börja med min novell nu, jag kan inte göra något med böckerna, det får vara som det är ,  jag har inget val .  ska skriva en kort novell och tvinga mamma att laga käk, sen blir det sooova <3
ush vad trött jag är alsu ,  helt utsliten är ja.
och sen på lördag morgon blir det gbg med klassen, och mamma, jonas och johannas mamma.
förhoppningvis blir det skit kul .
ska antagligen köpa tyger där uppe :)
ska sy om min svarta kläning till balen .
nej, nu får det räcka, nu ska det skrivas .
ush ..



pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0