de bara e så

lite uppdatering.
frida kom i söndags och sov här, måndagen fikade vi i lund, myspys.
sen sov hon här igen , då blev dt nattdopp i poolen och mys m te i solstolarna till tidig morgon,
sen igår blev dt lund igen och träffa guss och pet,  blev en snabb fika och en tur till stadsparken och sen tillbaka hem för min del, mådde inte speciellt bra.
idag skullle jag igentligen till bakken för syster fyller 14 men mår inte så bra idag heller så jag stannade hemma.
sov till halv tre, sen legat i soffan och ska snart hitta nått att äta.
sen ska jag storstäda mitt rum oxå ,  traaaaaaadigt.


jag tittade på ett ganska intressant avsnitt av tyra bank show innan  ,
det handlade om att gaykvinnor drars till strighakvinnor.
det var verkligen ett sjukt bra avsnitt,  jag bara undrar om dt verkligen är så,  men jag tror fkt att dt kan stämma.
för dt blir ju en större utmaning att få tjejen om hon inte skulle välja tjej i första hand.
och alla måste ju erkänna att dt finns en lockelse i sådant som är lite förbjudet.
och sen så tror jag fkt att alla tjejer är lite intresserade av tjejer, för det är ju bara att inse att vi är ju så mycket snyggare än killarna ;)




tänkte oxå skriva grattis till min syster som blir 14 idag och julia som blir 15 :d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0