när solen skiner, skiner vi

 



chacha!
i torsdags så var jag louise och pappa i dk, gick på stan och köpte jacksson forever tröjja och vit bandana ( se bilden) och sen åkte massar på tivolia och hade allmänt mega roligt :)


hampus kom till mig igår, bada sb m sanna,louise & kakan.
hängde ute, skit trevligt, han åkte hem vid halv 11.
den var man ute m lite folk och drog senare hem till sanna med louise och kakan,
så hade vi litta mys där, men så gick louisefisen hem mitt i natten och jag och kakan och åt knäckebröd med mysan (yy
sen gick vi upp och jag somnade nästan dirren var väldigt trött och klockan var närmare fyra ändå så .
sen idag gick man upp halv 11 och cyklade hem packade och tog bussen till torp där man blev hämtad av maman .
sen när man kom hem så tog jonas och robin och lyfte upp mig och slängde i mig i poolen med kläderna på -.-
men det var skönt så alla hoppade i .
sen så har man hjälpt till med flytten , badat och solat och varit och handlat och segat i sängen .

jag är riktigt riktigt trött idag, kommer somna fett tidigt,.
sen imorgon ska man till malmö och fika med frida sen ska vi ta tåget till hässleholm så ska vi sen till hennes mormors stuga, jag kommer hem på fredag igen .
och den helgen är det ju la karnevalen :D
ska sova hos fett saknade anna då .

nu ska jag äta och sova (:

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0