kom och håll om mig som om jag betydde hela världen för dig



hos angelika igår igen då ;)  skulle ju bli chill men dt blev fest då med ;)
som vanligt blev det galet och hur kul som helst,
uppe till halv sju-sju imorse sen upp igen 12 idag -.-'
sen la vi och sega litta, va dt ända vi orkade,
sen vid halv tre gick jag hem till pappa och tog datorn och sen hem till sanna för att hämta mobilen .
sen hem och sega satan,  sjukligt trött, humöret är inte på topp.
nu väntar jag på att frida ska komma och vi ska väll ha dt chill.
vi kanske tar moppen till torp .  tar dt lungt iaf för något annat orkar jag inte.

för när jag ser dig vill jag vara med dig de bara e så jag ryser när jag hör ditt namn de bara e så glöm allt det dumma som jag sagt de bara e så baby, lyssna jag vill va din man de bara e såå ,           ny knarklåt,




pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

hihihii, jag tipsaa!

fonky fresh - de bara e så. <33

2009-07-28 @ 00:21:51
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0