jag ryser när jag hör dit namn dt bara e så.

man sov till ett idag och segade sen i sängen till typ tre.
sen nu har man storstädat rummet och börjat fixa efter flytten ,  en del tavlor har kommit upp och sängarna är fixade,
imorgon ska man rensa den ända flyttlådan och leta efter min rödalack plånbok för jag saknar den ju :(


jag funderar på att dansa med syster imorgon om inget annan dyker upp ,
men jag kom precis på att ja kanske vill ha myskväll m jennie.    längesen man träffade henne,.
det beror på hur min mensvärk vill, ja jag har mens och dt gör ont.

jag har svart hår och saknar mina babes i kg meeeeeeeeeeeeeeeega mycket<3


jag är lite fikasugen med fkt .

ska dö i soffan nu med mitt gudis som jag flörtade till mig innan ;)




pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaaa

svaaaaaaart?!?!?!? :OoOoO

hihihi, we miss u sooooo! §

2009-07-31 @ 14:48:34
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0