feel this, feel this my heart beating out of my cheast





kristianstad igår då, började trevligt, slutade lite mindre trevligt, menmen
upp klockan halv tio imorgon, bajs alsu,  ska städa i torp några timmar.
sen ska jag kanske träffa babes,  bästa som har hänt mig!



min kropp skriker på min men vad den vill vet ja ej
jag har så ont att jag inte kan röra mig.
allting bara dunkar och skriker hela tiden .
så fort jag inte är igång kommer ångesten över mig som ett svart
regnmoln , jag vet om jag kan hantera det
försöker dämpa den med allt möjligt., men den kommer tillbaka lika snabbt
jag vet inte varför den finns hos mig
men den ligger och flyter ovanför mig hela tiden .
vet ej hur jag ska göra nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0