baby give me a call, i miss you



igår så åkte man ju till kg, hem till angelika, där fanns folk som sanna, louise, kakis, camilla, david, viktor & chrille.
där blev dt fest och hur roligt som helst som alltid (:
vi drog även till fidde ett tag för där var tydligt skitkul m massa folk ,  not -.-''
så vi drog tillbaka till angelika, sanna och kakis drog hem och det var bara jag, angelika, camilla, viktor och david kvar.
men kul satan hade vi ändå.
vi höll väll på tills 5-6 imorse,
vi vaknade hur tidigt  som helst av att basse ligger i sängen ,  skumt satan .
menmen,  vi ligger och försöker somna om till klockan ett, sen har vi mest tagit dt lungt.
sen drog jag hem till pappa och lagade mat och ducha och bytade om ,
skönt som fan om jag får säga dt själv.
jag hade tänkt dra till hbgf idag men palla inte,
det blir chillkrök hos angelika ist (yyy
nu hade jag tänkt föna håret och se vad folk i kg sysslar med innan ja drar tillbaka till angelika vid sex-sju (:


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0