if there is a soulmate for everyone

dagen har varit som den har varit, kom inte till förän vid tio,   chillade med bea, michelle, ivan & micke aKa nils som alltid,
 lika treligt som vanligt, men ivan spydde i en kartong och senn blev en gubbe sur och vi blev portade från 88:an -.-''
då blev man lagom lack,  sen fick vi oxå reda på att vår klass har fått bäst betyg på np så vi fick kaka och cola av janis, trevligt ju ,  får reda på mitt resultat imorgon ,  har även fått tid så jag ska ha 7:2 i idrott på onsdag, måste börja koregrafera lite så jag vet vad jag ska göra,  men det löser sig,
sen hade man ph oxå , tråkigt som valigt :P
sen var det tåget hem och slå sig ner i soffan , sen har man legat där hela kvällen , men jag har inte haft ork till annat, jag har inte ork till annat.  har extrem huvudverk precis som jag har haft hela veckan nu med, sovit 12 h sen i söndag :/ men kan inte sova så vad ska jag göra? nu ska jag göra lite te och en ost macka och sen bädda ner mig i sängen och sätta på en film för jag har inte ork till annat .
btw så ska jag nog handla ny converse, antagligen bruna i helgen :)

pus ciao




fina vännor på bilden då ja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0