you are on my heart just lika a tattoo

skola idag, det var ett tag sen.
visst så är det småtråkigt med lektioner men jag kan leva med det.
skönt att umgås med människor igen.
det blev en snabbisfika med emma efter skolan innan jag åkte till pappa.
sen har man segat vid tvN och ätit sen nu sitter man vid pappas data och sjunger för full hals, men det låter bra efter som här är så tomt, men blir nog ganska galen eftersom han tittar på bonde söker fru vilket verkligen verkar vara hans favvo program lite småskumt.
snart blir det greys och sen sängen antar jag.
tidig skoldag imorgon, även den sista skoldagen denna vecka.
blir i väg på fredag morgon och nu är det bestämt att Jennie kommer till mig på fredag, superlängtar verkligen.
för oss blir det stan i malmö och sen mys hela natten hos mig (:
ihhhhhh, jag vill bara hoppa (:

men jag saknar cookie *Hm*
ska se om hon kan ses i helgen?


pus ciao


Kommentarer
Postat av: kakiiis

kom hit på lördag ? <333333333333333333

2009-12-10 @ 13:53:02
URL: http://kaamunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0