without you here by my side

Jennie hela helgen, saknat tjejen hur mycket som helst!
i fredags blev det snabbshoppning, fika och skriskor i malmö.
sen lördags sov vi först till halv tre eller något och sen fortsatte vi att bara ligga och sega hela dagen,
sen idag så blev det upp lagom tidigt, kommer ej ihåg när för jag var tvungen att följa med till malmö .
så jennie fick åka hem och jag fick strunta i kågeröd :(
sen har man gått i äffärer med familjen -.- det är så jobbigt!
men hittade ett par jeans som jag ska köpa på fredag om babes fortfarande är på då?
sen fick jag köpa en keps med, inte den svart me leo som jag vill ha men en vit med silvrigt addidas tryck.
men eftersom den är vit så ser mitt hår mer rött ut vilket jasg inte klagar på .
om jag har tur ska jag klippa mig innan jul också *hoppashoppas*

nej nu ska hitta nått att dricka sen blir det godnatt för min del, sliten är men ju .
men måste sköta skolan perfect denna vecka, sistan veckan innan lovet.

natti natti


pus ciao





bilderna är ju kassa om man säger så .

Kommentarer
Postat av: kakis

jag har redan dissat pappa på fredag så jag är på ;*

2009-12-13 @ 18:23:36
URL: http://kaamunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0