this is the music of love

jag kom inte in på min blogg tidigare *hm* mycket skumt.
sov hos pappa inatt, kom i tid till skolan ;)
sen har dagen rullat på som den brukar,
vi fick gå tidigt från historian så vi drog ner till donken och åt glass och pommes innan jag tåget tåget hem halv fyra,
sen när man då står i regnet så startar ju självklart inte moppen,
jo den startade men det tog 35 minuter -.-
lite genomvåt när man kom hem då man bytade om och sedan bara dog totalt på soffan.
jag är så trött.
och nervös, väldigt nervös.

imorgon bitti ska jag iväg på morgonen,
sen eftersom att jag missar den ända lektion jag brukar ha på fredag så åker jag hem efter,
jag tror att jag ska fixa mina naglar imorgon,  har tänkt på det hela dagen *hm*

sen på eftermiddagen så åker jag in till malmö och möter jennie älskling.
då blir det mys på stan och en fika antagligen.
sen drar vi oss hem till mig och dricker väll lite för mycket te och tittar på film och är lata som vanligt.
vilket påminner mig om att jag måste städa rummet oxå, vad jobbigt det blev.
och inlägget blev långt det med.

jag saknar cookie mycket mycket,  skulle ringt henne innan men fick hjälpa mamma med ditten och datten och sen fixa hon mitt hår och nu är det mitt i natten och god natt.
så det blev inget, men jag ringer henne imorgon ist för står nog inte ut annars ;o

jag måste bara tilllägga att jag hatar finnar och att tappa ögonfransar väldigt mycket,  fast jag tvättar ansiket minst tre gånger om dagen och fast jag tvättar bort sminket så får jag tusen finnar och mina ögon fransar försvinner, suger!


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaaa. ;*

sv' nepp, vi ska till geten. :)

2009-12-11 @ 14:42:55
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0