love always feels like a battelfeild

har varit lite lagom busy nu några dagar,
lite snabbt vad som hänt dårå.


julafton, blev ju middag hos kusinerna, nöjd med julklapparna blev man ju .
blev en mobil, klocka, addidas tröjja, perfym m.m.m.

juldagen, det blev kågeröd och träffa mina underbara babes! som sedan följde med mig hem till rydebäck och sov där.  åt för mycket godis och tittade på för mycket tv och skrattade lite för mycket som vanligt (:

annandag jul, första dagen på mellandagsrean och jag och louise och kakis var på väla och önskade att vi hade en bulldozer, en samtidigt lyckades jag inhandla två super mysiga och stoooora tjockiströjjor och en present till kakis, leofärgade morgontofflor (: sen drog man vidare hem till kakan, där skulle man sova och man kan beskriva kvällen/natten lite smått galen och känslosamt men självklart supermysig och roligt med.
tänker inte gå in på detalier, men jag kunde inte somna förän närmare halv sju -.-

idag ringer pappa vid 1 och väcker oss alla -.-    sen blev det pizza till frulle, lite städning och vidare till kiosken och köpte cola light, sen hem till kakan igen och hämtade lite grejjer innan jag och louise drog hem till henne, där gjorde vi toast och glodde på tvN.
sen så drog vi till kakan en snabbis och sedan gick vi runder en stund.
det blev regn och vi drog oss hemmåt mot henne, där blev det titta på "tretton" och sega lite innan robin kom och hämtade mig, sen har jag bara legat hemma och segat för jag är trött satan, nu ska jag sätt apå epic movie och somna.  imorgon ska jag lägga över musik till mobilen så då lägger jag över lite bilder som kommer upp här sen (:



finns en ord att beskriva hur tacksam jag är över er Louise och Cookie! <3



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0