jag måste ta steget ur vår sista dans.

jag är så super trött.
jag hade en supertrevlig dag med louisarna i lund i måndags, mycket skratt och nära tårarna vad man imellanåt.
känns bra att jag börjar komma er närmare hela tiden,  ilyy!
tisdag var en vanlig skoldag, sen efter skolan blev det lite klydd men sen fick man handlat skor, very najs . sen åkte man hem till pappa och sovit här.
idag var det först nån gayföreställing på konserthuset sen vanlig skoldag.
sen hänka emma hem till pappa, sen har vi segat vid film, jag har fått en liten tur i rydebäck och sen segat vid tvN.
trevlans får man väll säga ändå.
nu ska jag nog läsa igenom historian för prov imorgon och pappa vill ha tvN. men sedan blir det ju grey's innan sängen (:

imorgon blir det vanlig skola och sen hem och sega lite, sover hos pappa till fredag tror jag.
sen så förhoppningsvis är jag i kg hela helgen .


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0