jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler och samlat damn på min gitarr

hemma sjuk igår och idag, tråkigt som fanken.
allting går så långsamt.
åkte hem till mamma idag och har legat i soffan med anniesett hela dagen som jag brukar,
mamma länka precis en artikel om musikallängret jag var på för snart 4 år sedan

- Det är jätteroligt. Allra roligast är dansen, säger Åsa Fajersson, och öser beröm över sina två duktiga lärare Ida och Linnéa.
http://hd.se/svalov/2006/06/25/musikalskola_lockade_lediga/

så säger jag, besatt av dans var jag redan då .
och det lär nog hålla i sig i några år till .



jag kommer vara hemma hela kvällen idag, super tråkigt, men annars kommer jag inte orkar göra något imorgon ,
men sanna fyller år och jag ska hem till henne och fira, hon fyller ju fkt 15 (:

mamma tigger om adressen till min blogg, vad tänker hon nu göra *hm*

pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaaa. ;*

du måste komma imon! :O

jag fyller år om 5 min ;$$

MISS U!

2009-12-04 @ 23:56:10
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0