imm your biggest fan i fallow you until the end

fika m frida i malmö igår dåva, super trevlig, sen sov hon hos mig och vi lata oss som alltid ):
sen idag så skulle jagigentligen klippt mig men blev inte av, blir nog imorgon ist.
idag så drog vi till nova och chillade lite,
köpte present till mamma och pappa och sen en kjol till nyår till mig :)
sen käkade vi lite innan vi drog in till stan och tog en fika, super treligt, träningsvärk i magen såklart från skatt :)
sen fick vi skiljas åt och nu när jag varit hemma och jag bara suttit vid datorn och snackat lite skit med syster, inte träffat henne på typ en vecka eller nått.
sen nu sk ajag bädda ner mig för jag fryer,
får hitta nån film och sega litr antar jag,
men får nog slår in mina packet nu innan jag sätter på en film så jag får det gjort.
hoppas satan på klippning och färgning imorgon.
och jag saknar mina babes alot!


pus ciao

Kommentarer
Postat av: kakiis

saknar dig med

du kommer la till kg innan nyår?

och vad händer på nyår btw?!?!?!

jag vill få iväg mina päron så vi kunde chillat hos mig.... men nä dom lämnar inte deras soffa -.-

2009-12-23 @ 12:27:18
URL: http://kaamunen.blogg.se/
Postat av: Frida

det var BÄST! Tack för en wonderbauing måndag-tisdag! <3

2009-12-23 @ 13:37:59
URL: http://krullot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0