i never meant to start a war

lilla jag fick ställa klockan idag för jag skulle ju en tur till lund och träffa Frida och Mette, super trevligt, gick runder på nova, sen vid fem så var mette tvungen att åka hem, tradigt.
då blev det käk på wok kitchen, i love!
sen gick man ju runder litta överallt och chillade lite och handlade en sminkväsk och en magtröjja tills jag blev för trött och tvingade frida och sluta handla .
då blev det espresso house några timmar och drack lite för mycket vanilia latte, men det är ju så gott.
sen tog man tåget hem 22.11 och sen hämtade jonas mig i eslöv,
nu har jag bäddat ner mig och snacar med kakan på msn.
ska nog dit imorgon eftermiddag och hämta min klocka och ge henne en puss :)
nu blir det nån film och sova för jag är fruktanvärt trött som alltid.

pus ciao


bättre får man leta efter! <3


i love you, but you break my heart.





Kommentarer
Postat av: Frida

aw tack för en sjukt bra dag/kväll! Vad bra att du hittade din klocka förresten : o puss på dig min söta lilla rara kåmpiis<33och du förresten, det FIXAR sig.

2009-12-29 @ 02:07:02
URL: http://krullot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0