i kind of like i cuz' it feels just like home.

upp mycket för tidigt idag, har inte riktigt koll på när men för tidigt iaf,
sen drog man till nova med mamma och linn en stund, blev även en fika på eh, mysigt.
sen släppte de av mig i torp då jag tog bussen till la,
klippte mig och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, känner mig inte självsäker än,
lägger upp en bild när det känns bra,
sen har man blivit tvingad och äta julmat och spela julklappsspelet m the familia, tråkigt.
jag blir på så super dåligt humör i jultider,
ush, vill inte alls att det ska vara julafton imorgon, visst roligt med jullkappar och sånt,
men åhh tråkigt.
och jag saknar louise och louise, måste ses snart, mellandagsrea för oss? <3

nu ska jag måla färdigt mina naglar och sen går jag lite smått i ide för blö vad sliten jag är.


pus ciao



jag och frida vet hur man underhåller sig iaf (:

Kommentarer
Postat av: kakiis

jo mellandagarna , fått massa present kort på väla :) blir mega bra, call me

2009-12-23 @ 23:21:37
URL: http://kaamunen.blogg.se/
Postat av: fiiiis

mellandagsrean för oss dirr!

missar er som bara den!<33333333

2009-12-24 @ 09:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0