i just wanna love you, i were a halo .

jag är inte speciellt aktiv men jag är trött.
och nu är jag tröttare än tröttast, kan knabbt hålla mig vaken,
va i skolan i tjugo minuter sen slutade vi -.-  inte lönt alls.
men jag drog till ks, har lovat mig själv att aldrig sätta foten där igen men hade inget annat för mig och jag har fkt saknat janne och erik tjat om mats (: sen mina lillebrödrar och sånt,
så det blev en runda dit, lyssnade på linn och saras musik redovisning,  min syster är duktigt -.-
sen satt vi och sjöng en stund innan hon var tvungen att städa,
sen blev det hem och vi fick gå från bussen, fan vad djup snö va i parken ist ;o
sen har jag bara legat och halvsovit/varit stendöd sen jag kom hem , är helt otroligt trött
sen fick man ju ta och resa sig för mamma tyckte man skulle äta och så skull man ducha och mamma skulle hjälpa mig med flätan ,
jag har tog några tugger av maten med mådde illa och jag orkar verkligen inte ducha,
det får bli gå upp lite jätte mycket tidigare imorogn ,
och jag är tvungen att gå runt med en jätte pinsamt mp3 från typ 1800 fröss ihjäl.
men imorgon blir det lov och man ska träffa louise och kakan vilket absålut inte kan bli bättre!
otroligt glad för mina girls<3

nu har jag somnat
natti

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0