how do i breathe

lördags mådde jag lite bättre och åkte till sanna och firade henne lite, mysigt.
sen hängde man hemma hos josse en liten stund innan jag och cheescake drog hem till henne, där drack vi oboy och tittade på tvN en stund men insåg snabbt att vi var för trötta.
bäddade ner oss vid halv tolv och hade somnat vid tolv.

i söndag så blev det ligga i cheescakes säng och fortsätta ligga där lata som vi är.
men vi var ute en snabb runda och köpte cola light (aaaa
mamma kom och hämtade mig vid halv sju tror jag sen åkte vi och handla och sen hem och käka,
sen fick jag nått anfall och mådde illa och svettades och blev jätte yr, jätte obehagligt.

idag hade man tänkt att man skulle till skolan, saknar den fkt, det är så tradigt att vara hemma.
men sen när man hade stigit upp så kände jag mig inte alls bra längre och minns inte alls hur jag hamla i sängen igen.
sen har jag bara legat i sängen hela dagen med grym huvudvärk, inte mått bra alls,
nu har jag duchat och luftat och tagit nått att äta, var även ute med hundarna och mamma innan,
mår fortfarande inte bra och blir nog ingen skola imorgon heller,  super tråkigt, vi som ska åka skriskor på idrotten.
nu är klockan bara nio och jag ska borsta tänderna och gå och lägga mig,  förfärlighuvudvärk.



förhoppningsvis om jag mår bättre ska jennie komma till mig på fredag och sova här, saknar henne fruktansvärt mycket. bilden är jättegammal men fy vad roligt vi hade den kvällen (:


pus ciao

 


Kommentarer
Postat av: annakusingudmor

krya på dig sötnos<3

2009-12-08 @ 22:07:19
URL: http://dansenochjag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0