all i want for chrismas is so not you

blev ingen skolavslutning för mig -.-
men det blev iaf stan med girlsen, handlade jeans, tjocktröjja, väska och solglasögon och även julklapp till syster (yyy
sen har dom sovit hos mig hela helgen, mysigt som fan!  har bara segat satan och ätit way to mush godis och onyttigheter men vem bryr sig ;)
dom åkte hem jätte tidigt idag sorligt nog, sen har jag inte lämnat soffan på hela dagen,
men jag känner mig sliten.
jag kommer fortsätta ligga här hela kvällen och halva natten antagligen,
sen imorgon hoppas jag att jag ska kunna åka till landskrona och lyssna på godmor som jag saknar väldigt mycket för den delen. men just nu är jag ganska insnöad.  och sen så kan inte mamma köra mig och jag vet inte var det ligger men vi får se.
har ingeting att skriva men det kommer kanske upp bilder, tänkte att jag skulle ta mig tiden att föra över bilderna från kamran som jag tog för ett tag sedan .


pus ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi bör ses väldigt snart. <3 waynes liksåm.

2009-12-21 @ 02:17:17
URL: http://krullot.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet att det va ett fint inlägg haha (a)

2009-12-22 @ 15:20:18
URL: http://micchaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0